קרדיט תמונה: freepik

חשיבות בחירת צלם לבר מצווה

מזל טוב יקירכם הגיע לגיל מצוות ואיתו הלבטים לגבי חגיגת האירוע ואתם שוקלים איך לציין את האירוע המשמח. יש הבוחרים לחגוג בסטייל כמו שאומרים ועושים מסיבה בלופט או בטיול לחוץ לארץ ומשלבים כניסה למשחק כדורגל. ויש כאלה הבוחרים לחגוג את בר המצווה בצורה רוחנית כמו טקס בכותל או במתחם קבר הבבא סאלי בליווי תופים וגם הדרכה מקצועית שתינתן על ידי אנשים המוסמכים לכך כמו הקרן למורשת הכותל

מי זוכר את המפגשים המשפחתיים למשל אצל הסבתא שבהם סיפרו על איזה דוד או על סיטואציה שאתה לא זוכר ופתאום הסבתא מבקשת להוציא את האלבומים מהארון כי שם יש תמונות שניתן לראות ולהיזכר במה מדובר. והופה הנה כל אחד מחזיק אלבום פותחים, ומסע בציר הזמן אל העבר נפתח לו. ועולים זכרונות על הפדיחה שהדודה עשתה באירוע ואיך לאחות חתן בר מצווה בזמן הדלקת הנרות התכופפה להרים דף, שערות ראשה נגעו באחד הנרות הדלוקים והופ שערה עלה באש וצחוקים של הנוכחים. לזיכרון זה שווה כל המאמץ וההשקעה ביצירת הזכרונות.

מציאת צלם

אחת המשימות ברשימה היא מציאת צלם לבר מצווה ויש לשים דגשים על בחירת צלם צלם מתאים. להלן כמה שאלות שצריך לברר עם צלם בר מצווה. להתרשם מסביבת העבודה של הצלם בר מצווה, מהי האווירה במקום. האינטראקציה עם העמיתים שלו לעבודה ואם הוא נגיש ללקוחות שלו או שאין לו סבלנות.

לבקש לראות עבודות קודמות שלו כדי לראות מה הסגנון שלו. ולשאול אם יצא לו כבר לצלם היכן שאתם מתכננים לחגוג, בין אם בלופט, אולם או בחוץ, לדוגמא בים או באתרים הקדושים ליהדות כמו הכותל המערבי.בהרבה מהשיחות עם צלם בר מצווה עולים רעיונות וטוב יהיה לשתפו בתהליך, המחשבות והתהיות לגבי איך לעשות ומה לעשות. לשאול לגבי איכות הציוד שהצלם בר מצווה משתמש, האם בתהליך ההפקה יהיו מעורבים עוד אנשי מקצוע כמו גרפיקאים לעבודה על התמונות. האם הוא יגיע בעצמו לצלם את הבר מצווה? או שמישהו מטעמו יגיע? האם יש לו צוות שעובד איתו קבוע כשנצטרך יותר מאדם אחד כמו בצילום וידאו וסטילס בו זמנית.

האם הצלם מנסה למכור או לעזור לכם

האם הצלם מציע כמה חבילות צילום והאם הוא מציע הצעות לייעול המעידים על ניסיון מקצועי רחב יותר ורצון להוציא תוצר מצוין או לעשות את המינימום. לשאול לגבי מחירים ומה זה כולל? ומה לגבי ביטולים? כמה תמונות? ומה בנוגע לקליפים? מהו איכות האלבום, האם צריך לשלם תוספת על צילומים מורחבים עם קרובי המשפחה ואנשים שחשוב להצטלם עימם ביום זה, על חשבון בוק קטן.

חשוב לסכם בכתב את מה שסוכם עם הצלם על מנת שלא יהיו אי נעימויות אשר יעכירו את האווירה ויהוו זיכרון לא נעים לנער מאירוע חשוב זה. חשוב לציין בלקיחת צלם מקצועי אתם מורידים מכם את הלחץ ומאפשרת לכם להנות מאירוע משפחתי בלי שאחד מהם יהיה משועבד לצילום האירוע ולא תחששו לגבי זכרונות מיום זה. בברכת מזל טוב

כאן באתר יש קטגוריית צילום בר מצווה שבה תוכלו למצוא את כל המידע

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אולם
בלוג

אולמות להשכרה – כיצד שוכרים אולם לאירוע עסקי

בעלי עסקים, חברות או גורמים עסקיים אחרים המבקשים לערוך אירועים, חד פעמיים או מתמשכים, נדרשים תחילה לשכור אולם מתאים בו אליו יוכלו להזמין את המוזמנים ולערוך את האירוע כפי שהם מתכננים.

צנצנות לנרות
בלוג

צנצנות לנרות: מדריך לבחירת הצנצנת המושלמת לנר הבא שלך

דמיינו את הזוהר החם של להבה עטופה בכלי המושלם, אורה מטיל אווירה שלווה על פני החדר שלכם. הפצפוץ הרך של הפתילה, משחה מרגיעה אחרי יום שוקק, ניחוח הנר מתפתל בעדינות באוויר. אבל מתחת לסימפוניית החושים המתוזמרת הזאת מסתתר גיבור אלמוני – הצנצנת שבה בוער הנר. צנצנת הנרות הנכונה עושה הרבה יותר מאשר רק להחזיק את השעווה שלך; זו המסגרת שמעצימה את האמנות, החיבוק המגונן על הגחלים המהבהבות.

פיצוח הקוד: פתירת האתגרים של תכנון האירוע המושלם

תכנון האירוע המושלם הוא משימה קשה מאוד שדורשת הקפדה על הפרטים הקטנים, כישורי ארגון יוצאי דופן, וחשיבה יצירתית. בין אם זה כנס חברה, חתונה או גאלה צדקה, כל אירוע מגיע עם סט אתגרים ייחודי משלו.

תכנון אירועי קיץ: 7 טיפים חמים כדי להפוך את ההתכנסות שלך להצלחה

תכנון אירוע קיץ יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הטיפים והטריקים הנכונים, תוכלו להבטיח שהמפגש שלכם יהיה הצלחה בלתי נשכחת. בין אם אתם מארגנים ברביקיו בחצר האחורית, מסיבת בריכה או אירוע חברה, הטיפים החמים האלה יעזרו לכם לנווט בין הפרטים הקטנים של תכנון אירועי הקיץ.

המדריך האולטימטיבי לתכנון אירוע יוקרתי: מבחירת מקום ועד להשכרת ציוד

תכנון אירוע יוקרתי מצריך הקפדה על הפרטים הקטנים ובחינה מדוקדקת של גורמים שונים התורמים ליצירת חוויה בלתי נשכחת. מבחירת המקום המושלם ועד להבטחת השכרת ציוד חלקה, מדריך מקיף זה ידריך אותך בשלבים החיוניים לארגון אירוע יוצא דופן באמת.