קרדיט תמונה: freepik

רעיונות לימי גיבוש

ימי גיבוש יכולים להיות הצלחה מסחררת או כישלון חורץ. לא תמיד מצליחים להביא פעילות שתגבש בין העובדים ותתרום לחיבור שלהם. חשוב מאוד להכיר את העובדים על מנת להצליח ביום גיבוש. אחד הרעיונות לימי גיבוש שמצליח כמעט תמיד הוא סדנאות אלכוהול כשבראשן סדנת הקוקטיילים של זיו מנור.

ימי גיבוש מקורים וחווייתיים

ימי גיבוש נועדו לחבר בין העובדים, להכניס אווירה טובה למשרד ולהגביר את המוטיבציה של העובדים. ברגע שהם מחוברים, הם יאהבו לבוא לעבודה. חשוב מאוד לערוך ימי גיבוש לפחות פעמיים בשנה, כאשר ישנם משרדים שעושים זאת אפילו אחת לחודש.

ימי גיבוש לעובדים הם הכרח בשביל אווירה טובה ונעימה בין העובדים במשרד. ללא ימי גיבוש יכולים להיות מצבים בהם רוב העובדים שלכם בכלל לא יכירו אחד את השני. כל אחד עסוק בעבודה שלו ובשגרה שלו ומתקשר רק עם מי שנמצא איתו במשרד או במשרד ליד.

על מנת להצליח ביום גיבוש ולהפוך אותו למקורי וחווייתי חשוב לבחור בפעילות מתאימה שתרומם את העובדים שלכם ותחבר ביניהם. סדנאות האלכוהול של זיו מנור הן רעיון מושלם לימי גיבוש לעובדים. הן משלבות אלכוהול, מוסיקה, חידונים מצחיקים ויעזרו לעובדים שלכם להשתחרר ולהתחבר האחד לשני. כמו כן, זיו מנור מעביר כבר יותר מ-15 שנים סדנאות בימי גיבוש ולכן יש לו ניסיון בחיבור העובדים אחד לשני. הוא משלב משחקי שתייה מצחיקים שעוזרים לעובדים להכיר אחד את השני ומספקים להם הרבה הנאה וצחוק.

רעיונות לימי גיבוש המשלבים סדנאות אלכוהול חווייתיות

אז אמרנו שסדנאות האלכוהול של זיו מנור יכולות להפוך את יום הגיבוש שלכם להצלחה מסחררת. לפניכם שלושה רעיונות לימי גיבוש לסדנאות אלכוהול חווייתיות שתוכלו לבחור על פי מה שהכי מתאים לכם-

סדנת וויסקי

סדנת עומק יוקרתית ואיכותית. מתאימה במיוחד לימי גיבוש של מנהלים. בסדנת הוויסקי נשלב טעימות מסוגי וויסקי שונים ונלמד עליהם. זיו מנור משלב ידע רחב על הוויסקי, על מקורו בעולם, על שימושו במדינות השונות, אנקדוטות שונות ומעניינות שירחיבו את הידע שלכם על המשקה. בנוסף, בסדנת הוויסקי יהיו חידונים שונים וחווייתיים וכמובן שתשתו המון וויסקי איכותי במיוחד.

סדנת יין

כל מי שאוהב יין יהנה במיוחד מסדנת היין של זיו מנור. הסדנה משלבת המון מידע על המשקה העתיק ביותר בעולם. הסדנה משלבת משחקי שתייה מהנים, טעימות של סוגי יין שונים, טעימים ואיכותיים במיוחד. תלמדו על ההבדלים בין היינות השונים, מה מקורם ועוד. היין שמהווה את מרכז הסדנה יהפוך את יום הגיבוש שלכם להצלחה, יעזור לעובדים שלכם להשתחרר ולהנות אחד עם השני. אם לא עברתם סדנת יין מעולם, בהחלט מומלץ מאוד לעבור אחת כזאת.

סדנת קוקטיילים

אחת הסדנאות שמספקות את ההצלחה הגבוהה ביותר בימי גיבוש וגם באירועים בכלל היא סדנת הקוקטיילים של זיו מנור. סדנת הקוקטיילים היא סדנת הדגל שלנו. סדנת הקוקטיילים היא סדנה מהנה וחווייתית בה לומדים להכין קוקטיילים לפי טעמכם, ולשלב מגוון רחב של סוגי אלכוהול. כך תוכלו לבחור בקוקטייל המועדף, בין אם אתם מעדיפים טעמים מתוקים, מלוחים, חמוצים או מרים. סדנאות הקוקטיילים משלבות הומור, משחקי שתייה מצחיקים ומהנים במיוחד, המון מוסיקה איכותית וכמובן ידע רב על סוגי אלכוהול שונים, על שילובים מומלצים ועוד.

מדוע לבחור בסדנאות של זיו מנור?

לזיו מנור יש המון ניסיון בהעברת סדנאות אלכוהול בימי גיבוש לעובדים. הוא מרכיב את הסדנה ומתאים אותה למאפייני העובדים ולמטרות המעסיק. זיו מנור משלב מופע מדליק בליווי מוסיקה מקפיצה, סיפורים מרתקים, תחרויות שתייה וכמובן אלכוהול איכותי. בנוסף, משתתפי הסדנאות זוכים למתכונים מיוחדים עבור קינוחים טעימים המשלבים אלכוהול וכמובן למתכונים מצוינים לקוקטיילים.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אולם
בלוג

אולמות להשכרה – כיצד שוכרים אולם לאירוע עסקי

בעלי עסקים, חברות או גורמים עסקיים אחרים המבקשים לערוך אירועים, חד פעמיים או מתמשכים, נדרשים תחילה לשכור אולם מתאים בו אליו יוכלו להזמין את המוזמנים ולערוך את האירוע כפי שהם מתכננים.

צנצנות לנרות
בלוג

צנצנות לנרות: מדריך לבחירת הצנצנת המושלמת לנר הבא שלך

דמיינו את הזוהר החם של להבה עטופה בכלי המושלם, אורה מטיל אווירה שלווה על פני החדר שלכם. הפצפוץ הרך של הפתילה, משחה מרגיעה אחרי יום שוקק, ניחוח הנר מתפתל בעדינות באוויר. אבל מתחת לסימפוניית החושים המתוזמרת הזאת מסתתר גיבור אלמוני – הצנצנת שבה בוער הנר. צנצנת הנרות הנכונה עושה הרבה יותר מאשר רק להחזיק את השעווה שלך; זו המסגרת שמעצימה את האמנות, החיבוק המגונן על הגחלים המהבהבות.

פיצוח הקוד: פתירת האתגרים של תכנון האירוע המושלם

תכנון האירוע המושלם הוא משימה קשה מאוד שדורשת הקפדה על הפרטים הקטנים, כישורי ארגון יוצאי דופן, וחשיבה יצירתית. בין אם זה כנס חברה, חתונה או גאלה צדקה, כל אירוע מגיע עם סט אתגרים ייחודי משלו.

תכנון אירועי קיץ: 7 טיפים חמים כדי להפוך את ההתכנסות שלך להצלחה

תכנון אירוע קיץ יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הטיפים והטריקים הנכונים, תוכלו להבטיח שהמפגש שלכם יהיה הצלחה בלתי נשכחת. בין אם אתם מארגנים ברביקיו בחצר האחורית, מסיבת בריכה או אירוע חברה, הטיפים החמים האלה יעזרו לכם לנווט בין הפרטים הקטנים של תכנון אירועי הקיץ.

המדריך האולטימטיבי לתכנון אירוע יוקרתי: מבחירת מקום ועד להשכרת ציוד

תכנון אירוע יוקרתי מצריך הקפדה על הפרטים הקטנים ובחינה מדוקדקת של גורמים שונים התורמים ליצירת חוויה בלתי נשכחת. מבחירת המקום המושלם ועד להבטחת השכרת ציוד חלקה, מדריך מקיף זה ידריך אותך בשלבים החיוניים לארגון אירוע יוצא דופן באמת.