קרדיט תמונה: freepik

בית ציוני אמריקה – מוסד ששמו הולך לפניו

בעיר תל אביב, ישנם לא מעט מוסדות תרבות מוכרים לא רק בעיר ולא רק לחובבי תרבות אלא הרבה מעבר לכך. למשל, היכל התרבות, הקמארי, הבימה, משכן אומנויות הבמה ועוד שורה ארוכה של מקומות שעם השנים יצרו לעצמם שם וזכו לפופולאריות רבה.

בית ציוני אמריקה הוא דוגמא נוספת למוסד תרבות מוכר אשר זוכה לפופולאריות רבה, ועם השנים יצר לעצמו שם בתור מקום בו ניתן ליהנות מאירועי תרבות שונים ואירועים אחרים. המקום מארח מדי שנה מאות אירועים מסוגים שונים, חלקם פתוחים לכלל הציבור ואחרים הם אירועים סגורים המיועדים לחברות, ארגונים, עמותות או גורמים שונים השוכרים אולם במקום לשם כך.

 

מעט על ההיסטוריה של בית ציוני אמריקה

בית ציוני אמריקה נבנה בשנות החמישים והוא פעיל משנת 1952. כפי שניתן להבין משמו, הוא הוקם על ידי ארגון ציוני אמריקה מתוך כוונה לספק לעיר תל אביב מקום תרבות בו יהיה ניתן לארח אירועים מסוגים שונים. הוא ממוקם ברחוב אבן גבירול על פינת דניאל פריש, ולהבדיל ממוסדות תרבות אחרים, הוא מעולם לא עבר משם, ונחשב כבר לחלק מהנוף של אחד הרחובות המרכזיים בעיר.

במהלך השנים נוספו במבנה אולמות להשכרה, גלריות, מתחמים קולינריים, בתי קולנוע, וכן המבנה עבר שיפוץ כללי בשנת 2009 מתוך כוונה להתאים אותו לשנות האלפיים. בהתאם לסוג האולמות במקום, אפשר למצוא מגוון רחב של אירועים, החל מהצגות, מופעי סטנדאפ, הקרנות סרטים, כנסים, סמינרים, פסטיבלים ועוד. כיום המקום משתף פעולה עם משרדי ממשלה שונים, עיריית תל אביב, מפעלי תרבות וערוצי טלוויזיה שונים.

 

מדוע משתלם לשכור אולם בבית ציוני אמריקה?

בבית ציוני אמריקה אפשר למצוא מספר אולמות להשכרה. אלה מיועדים הן לאירועי תרבות והן לאירועים אחרים. רבים מבקשים לשכור אולמות במקום, בין אם לצורך קבוע ובין אם לצורך מזדמן וחד פעמי.

היתרון הבולט של השכרת אולמות במבנה זו העובדה שהוא מציע את כל השירותים הרלוונטיים על מנת לערוך אירועים וכנסים מכל הסוגים, בכל הגדלים, על פי הצורך של השוכרים. קרי, המקום מספק את כל הציוד והאמצעים הנדרשים בשביל לערוך אירוע ברמה הגבוהה ביותר.

יתרון בולט נוסף זה המיקום שלו. כאמור, המבנה ממוקם ברחוב אבן גבירול, במרכז תל אביב, קרוב ונגיש לתחבורה ציבורית (הן אוטובוסים והן מרחק הליכה מתחנת הרכבת שלום), וכן לרכבים פרטיים. קרוב למבנה יש שורה של חניונים בהם ניתן לחנות 24 שעות. כמו כן, המבנה ממוקם ליד שורה ארוכה של מסעדות ובתי קפה איכותיים ואטרקטיביים.

נקודה נוספת שצריך לזכור, מאחר והמקום קיים הרבה מאוד שנים אז הצוות במקום כבר צבר ניסיון בארגון ועריכת אירועים מסוגים שונים. הוא יודע כיצד לענות על הצרכים של הלקוחות הפונים אליו ויודע כיצד לעזור להם לארגן אירוע לשביעות רצונם.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אולם
בלוג

אולמות להשכרה – כיצד שוכרים אולם לאירוע עסקי

בעלי עסקים, חברות או גורמים עסקיים אחרים המבקשים לערוך אירועים, חד פעמיים או מתמשכים, נדרשים תחילה לשכור אולם מתאים בו אליו יוכלו להזמין את המוזמנים ולערוך את האירוע כפי שהם מתכננים.

צנצנות לנרות
בלוג

צנצנות לנרות: מדריך לבחירת הצנצנת המושלמת לנר הבא שלך

דמיינו את הזוהר החם של להבה עטופה בכלי המושלם, אורה מטיל אווירה שלווה על פני החדר שלכם. הפצפוץ הרך של הפתילה, משחה מרגיעה אחרי יום שוקק, ניחוח הנר מתפתל בעדינות באוויר. אבל מתחת לסימפוניית החושים המתוזמרת הזאת מסתתר גיבור אלמוני – הצנצנת שבה בוער הנר. צנצנת הנרות הנכונה עושה הרבה יותר מאשר רק להחזיק את השעווה שלך; זו המסגרת שמעצימה את האמנות, החיבוק המגונן על הגחלים המהבהבות.

פיצוח הקוד: פתירת האתגרים של תכנון האירוע המושלם

תכנון האירוע המושלם הוא משימה קשה מאוד שדורשת הקפדה על הפרטים הקטנים, כישורי ארגון יוצאי דופן, וחשיבה יצירתית. בין אם זה כנס חברה, חתונה או גאלה צדקה, כל אירוע מגיע עם סט אתגרים ייחודי משלו.

תכנון אירועי קיץ: 7 טיפים חמים כדי להפוך את ההתכנסות שלך להצלחה

תכנון אירוע קיץ יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל עם הטיפים והטריקים הנכונים, תוכלו להבטיח שהמפגש שלכם יהיה הצלחה בלתי נשכחת. בין אם אתם מארגנים ברביקיו בחצר האחורית, מסיבת בריכה או אירוע חברה, הטיפים החמים האלה יעזרו לכם לנווט בין הפרטים הקטנים של תכנון אירועי הקיץ.

המדריך האולטימטיבי לתכנון אירוע יוקרתי: מבחירת מקום ועד להשכרת ציוד

תכנון אירוע יוקרתי מצריך הקפדה על הפרטים הקטנים ובחינה מדוקדקת של גורמים שונים התורמים ליצירת חוויה בלתי נשכחת. מבחירת המקום המושלם ועד להבטחת השכרת ציוד חלקה, מדריך מקיף זה ידריך אותך בשלבים החיוניים לארגון אירוע יוצא דופן באמת.